Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emk | użytkownik

imię i nazwisko adresWarszawa zarejestrowany23.02.2007 @20:12:56 ostatnio na stronie11.05.2012 @13:35:39



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2704629
digarty48 komentarze2031 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~excalibur    04.04.2007 @02:54:47
prosze bardzo
_______
₪۩۞۩₪
~maaniek    04.04.2007 @01:18:13
dziekie wielkie za ocenke i kometarz
pozdrawiam!!
~prymus    04.04.2007 @00:59:15
dzięki pozdrawiam
~yatzek    03.04.2007 @22:30:12
dziękuję
_______
http://www.yadvert.pl , http://www.yatzek.pl, Życie jest jak szachy.... raz posuwasz królową , raz bijesz konia
~menran    03.04.2007 @12:27:36
to niezle Ci wychodzi) pozdrawiam
_______
The World Is Not Enough
~0swistak0    03.04.2007 @12:23:22
domyslam sie ze cos nowego kombinowalas
_______
http://www.pro-run.pl Nie stój w miejscu, trenuj z Nami.
~SkoQ    03.04.2007 @03:00:58
kurcze to nie tylko ja nie spie? dzieki wielkie... zapomnialem dodac do obserwowanych... dobrze ze przypomnialas Ps. b. fajna galeria
_______
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
~Primitive    03.04.2007 @00:17:19
nie wiem =]


na razie za dużo gram
no i brak czasu na grafiki :D
_______
filozof nieskończonej teorii ojesta
~Kristop    02.04.2007 @23:26:11
dzięki bardzo bardzo
_______
...Pamięci moja, widzień mych zwierciadło, Dzisiaj się mocy twej objawić muszą. Ty, co mię wiedziesz w krainę przepadłą...
~0swistak0    02.04.2007 @19:38:36
a to tak na przyszlosc zebym szukac nie musial
_______
http://www.pro-run.pl Nie stój w miejscu, trenuj z Nami.
~0swistak0    02.04.2007 @18:54:12
dzieki Widze ze u Ciebie kolejne nowośći obaczy sie
_______
http://www.pro-run.pl Nie stój w miejscu, trenuj z Nami.
~popbart    02.04.2007 @15:53:25
ooojj sie obraziłemprzyjmuje tylko bardzo dobre i rewelacje

a co to SKY is.... to była moja pierwsza miłość,jak i reszta twórczości bigiego!Cały komercyjny klimat zza oceanu teraz do mnie nie trafia!

Słonecznego poniedziałku??hmm...
-thc    01.04.2007 @23:58:17
taa nie przewazylo na 90.. ale takie zycie.. swoja droga to moglabys sie kiedy bardziej autopoeksplorowac aparatem.. chyba jest co... i rewy nowe by sie posypaly pewnie hehe.. pozdro wwa
!AleksanderBochenek    01.04.2007 @23:22:30
Dziękuje za miłe odwiedziny
~mhtstudio    01.04.2007 @22:16:35
az tak nie znam sie an fotografii ale spoko wyglada..
~3CrownStudio    01.04.2007 @22:14:05
Mesedż piersza klasa tez Cię "zabieram" do obczajanych Niceeee
_______
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
Stanisław Lem
http://www.3crowndesignstudio.pl
Krytyka rodzi postęp i uświadomienie.
~3CrownStudio    01.04.2007 @22:04:00
No mogł ale dzis taki dzienThx
_______
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
Stanisław Lem
http://www.3crowndesignstudio.pl
Krytyka rodzi postęp i uświadomienie.
~arnolfini    01.04.2007 @21:49:41
Dzięki
~vual    01.04.2007 @21:47:32
nie za ma co
_______
http://WWW.DAYFORFASHION.BLOGSPOT.COM - zupełnie nietypowy blog o modzie
!bulka    01.04.2007 @20:19:26
to dżordz majkel, dzięki
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
~lunatic    01.04.2007 @16:29:42
Dzięki za wizytę... Pozdrawiam
_______
Praca z umyslem...
~paktofifka    01.04.2007 @14:59:16
+sliczne profilowe
_______

i don't know who you think you are,
but making people scared wont get you very far
~paktofifka    01.04.2007 @14:58:56
dziekuje
_______

i don't know who you think you are,
but making people scared wont get you very far
~kujdak    01.04.2007 @14:37:01
dzieki pozdrawiam
_______
bo tak!
~Marus16    01.04.2007 @12:39:22
Ja również
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt